Recenze (3 361)
Joika (2023)
Drsná, ale krásná baletní klasika, nicméně jsem nepochopila proč hlavní roli hrála holka se skoliózou. To vážně nebyla moc hezká podívaná a kazilo to celý dojem.
Mars Express (2023)
Dost průměrné.
Upír junior (2017)
Celkem příjemná a rychlá pohádka pro děti.
Krvavý Johann (2023)
Tak velký bizárek, že jsem měla co dělat, abych to dokoukala.
Chlupatá rodinka (2024)
Větší výplach mozku jsem už dlouho nezažila.
The Last Stop in Yuma County (2023)
Velmi příjemná podívaná.
Suvitajad (2023)
Estonci mají dost divný smysl pro humor a celé to bylo zvláštní.
Nevěstina máma (2024)
Klasická americká romanťárna.
Deal or No Deal Island (2024) (pořad)
Vylepšený návrat legendární soutěže.
Válka policajtů (2024)
No já teda nevím, ale jediné, co mě na tom pobavilo byla slovenština Jakuba Štáfka.