Recenze (3 301)
Nezvěstná (2023)
Moderní a napínavé jak blázen.
Bombastický Johan (2022)
Norsko opět nezklamalo. Výborná podívaná.
Láska na první polibek (2023)
Poměrně nudně zpracované.
Chris Rock: Selective Outrage (2023) (pořad)
Chris je až zbytečně moc uječený a jeho historky jsou mnohem lepší, než jeho vtipy.
BANGER. (2022)
Hooooodně povedené! Kéž by takhle česká kinematografie pokračovala i dál.
Chempion mira (2021)
Krasojízda.
Gagarin (2020)
Asi začnu číst popisky u filmů, neboť jsem čekala naprosto něco jiného. Nicméně to nebylo vůbec špatné, jen na můj vkus poněkud depresivní.
Pán mravenců (2022)
Vůbec jsem nevěděla, že v Itálii byla někdy homosexualita tabu. Nicméně je to moc příjemný snímek plný italské elegance, krásné hudby a lásky.
Muž jménem Otto (2022)
V pořádku, nicméně na Muže jménem Ove od Hannese Holma to vážně nemá.
Deset dnů dobrého muže (2023)
Celkem povedená detektivka, jen škoda, že ke konci ta zajímavost a úroveň upadala.