Recenze (19)
Pád Třetí říše (2004)
Trochu mě to zklamalo. Skvělý Bruno Ganz. 3,5 *
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
"Pane, nejsem schopen slovník nahradit. Odjíždím proto ihned do Nepálu, kde hodlám žít jako koza.." Prostě skvělé hlášky :)
Jméno růže (1986)
Zvetšujíce své poznání, přinášíš si jen starosti a problémy.
Samuraj (2003)
Skvělý Takeshi Kitano jako samuraj i jako režisér. Bravo.
Mrtvý muž (1995)
Syrový film s výbornou kamerou, vše je lemováno jednoduchou melodií kytary. Skvělý Johnny Depp a výborný kanibal Lance Henriksen. Ale jinak je ten film tak nějak divný, že ani nevím, co si mám o něm myslet...a hlavně nevím, o CO vlastně v něm šlo. Nějak se z tvorby Jarmusche nerozplývám, počínaje Mrtvým mužem přes Ghost Dog a konče filmem Kafe a cigára..ale musím uznat, že Dead man je mi mi z filmů Jarmusche, co jsem viděl, asi nejsympatičtějšíprozatím...
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Úžasné dílko. Sergio Leone dobře vybral ještě tehdy neznámého Eastwooda, kterému role mlčenlivého zabijáka náramně sedí. Velké detaily přimhouřených očí, cynický humor a Ennio Morricone. Co víc si přát!
Malý velký muž (1970)
Velký a dloooouhý film. Netradiční pohled na život indiánů, kořeněný humorem. Jedním dechem sledujete vývoj a životní změny hlavního hrdiny. Skvělý Dustin Hoffman!
Sedm statečných (1960)
Kultovní western, který by měl každý vidět. Skvělý remake Sedmi samurajů.
Zlatí úhoři (1979) (TV film)
Krásný, lyrický, poetický a hlavně smutný film. Skvělé herecké obsazení, hlavně Rudolf Hrušínský :). Z adapací Oty Pavla mě ale více zasáhla Smrt krásných srnců.