Oblíbené filmy (4)
Terminátor (1984)
Film nabitý akciou , bavilo ma ešte dakedy dávno keď som to pozeral , nemôžem dať menej...
REC (2007)
Dobrá odreagovačka... 5hviezd - nevidím tam zápory.
Saw: Hra o přežití (2004)
I wanna play a game...
Film nabitý akciou , bavilo ma ešte dakedy dávno keď som to pozeral , nemôžem dať menej...
Dobrá odreagovačka... 5hviezd - nevidím tam zápory.
I wanna play a game...