Recenze (102)
Pravdivé lži (1994)
Nejlepší film s Arnoldem, který znám (jen malilinko před terminátorem). Zábavný, akční, chytlavý. A Jamie Lee Curtis? Dali si tenhle film spolu obře dobře!!
Junior (1994)
Do odpadu bych to nehodila, viděla jsem horší, ale ptákovina to teda je, to se musí nechat. Nemyslím, že by se Schwarzwnwgger nehodil do komedie, ale tohle...
Dívčí válka (1991) (divadelní záznam)
"VELMI JSEM SE POSMÁLA"... zaručeně nejlepší divadelní komedie od "božského" Ringa :D
Ti druzí (2001)
Výborná duchařinka s parádním závěrem, který jsem nečekala. Film na mě působí velmi "jednoduše" (nebo jak to říci) v dobrém slovasmyslu, nejsou tu žádné přehnané efekty, ale přesto je to velmi napínavý film a já ho musím zařadit k mým oblíbencům mezi horory
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Hrušínský - české eso! Výborná - ne výborná - skvělá a nadprůměrná komedie a parodie, která snad nikdy neomrzí.
Šestý smysl (1999)
Naprosto nečekaný závěr (aspoň tedy pro mě) a skvělý herecký výkon. A rozhodně u tohoto filmu neplatí, že se na něj nedá kouknout znovu, vždycky objevím něco, co jsem předtím nepochytila:)
Ospalá díra (1999)
Tim Burton má všechny své filmy "podepsané". Oblíbenci nebudou zklamáni.
Pelíšky (1999)
Nezapomenutelné, hořké, komediální...VÝBORNÉ
Mazaný Filip (2003)
Vydařená parodie na "emerikan detektívky". Má to svůj styl. Jedna hláška za druhou. A nejlepší jsou jízdy Tomáše Hanáka autem (v zadním okýnku je vidět, jak si sviští po rovince, ale on to tam s tím volantem kroutí o sto šest :D) Nečekala jsem od toho filmu moc, ale nakonec si troufám říct, že svou úlohu jako komedie splnil.
Vratné lahve (2007)
Je to prostě "Svěrákovina"... k tomu není co dodávat. :)