Recenze (49)
Poslední oběť (2023) (seriál)
Ty Bártovy mě jednou zničí. Takovou sbírku klišé, šustících papírem, aby jeden pohledal.
Až po uši (2014) (seriál)
Viděl jsem první díl a chtělo se mi blinkat.
Policajti z centra (2012) (seriál)
Tak mizernej scénář a dialogy, to se jen tak nevidí. A vyšší hodnocení než Specialisté, to je snad špatný vtip.
Inspektor Max (2018) (seriál)
Už to dokoukám, ale p.Hájek by se měl stydět. To uz není ochotnictvi, ale smira.
Za sklem (2016) (seriál)
" Chodte domov ( 3 krát ! ) a poriadne se vyspite, to je rozkaz ! " Co dodat. Te Magalove mi bylo líto.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Fenomenal ... epochal !
Všechno nebo nic (2017)
Pokud zde existují exempláře, kteří dávají 4-5,tak zde zřejmě nejsem správně.
Temný Kraj (2017) (seriál)
To, co predvedly scenaristky, je neuveritelna zhuverilost ! Jedna hvezda za Vaculika.
Týpci a zbraně (2016)
Je to tak 3,5. Chybi tam poradna scena s koulema.
Focus (2015)
Prepaleny barvy, vysolarkovany typci, R.M.velice nudna, film k nicemu.