Recenze (178)
V pasti (2016) (seriál)
Jednoznačne najlepšia islandská šleha, akú som kedy videl. 5* bez rozmýšľania.
Bosch (2014) (seriál)
Asi najlepší, ozaj najlepší seriál aký som kedy videl.
Den fördömde (2010) (seriál)
Prvé dva diely sú podľa kníh Temné tajomstvá a Učeň. Tretí a štvrtý už je veľmi voľné pokračovanie a vzťahy sa vyvíjajú inak ako v nasledujúcich knihách... Ale Švédi sú Švédi - je to ŠUPA. Perfektné - stojí za pozretie. Pre milovníkov severskej krimi určite.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Super počin nielen slovenskej RTVS. Nemám v láske historické filmy, ale toto je výborné. Ešte druhý diel, ten by mal byť ešte lepší. 5/5!
Závěť (2007)
Perfektné. Emir je typický, jeho filmy sú nezameniteľné.
Svatba mezi citróny (2012)
Trochu čajové, ale pozerateľné. Dávam 5*. Susanne nesklamala, napriek komentárom, negatívnym, ktoré tu čítam... Vždy lepšie toto, ako rôzne americké prdičky o ničom.
Nespoutaný Django (2012)
Perfektné!
Odhalený přístav (2012)
Fínsky kaleidoskop. Mám rád takéto filmy. Skvelé!
jOBS (2013)
Úplne super. Aj keď niektoré časti boli vynechané alebo pozmenené, tú podstatu film vystihol. Klobúk dole pred Ashtonom Kutcherom. Moc ho nemusím, ale v tomto hviezdil. Asi zmením názor. :-)
Odpojit (2012)
Asi najlepšie čo som videl na podobnú tému. Výborný scénar, perfektne zahrané, super hudba.