Poslední recenze (24)
Tři kluci a nemluvně (2012) (seriál)
Ze začátku mi na tom hodně vadilo, že zápletky jsou nerealistické a přehnané. Ale časem jsem se naučila povznést nad to, že to nereálně prostě bude působit vždy a tak mě to začalo docela bavit. Je to bláznivé, pořád se tam něco děje. Vtipů se tam až tak moc neobjeví, ale třetí hvězdičku dávám za Dereka Thelera (Danny) a Jen-Luca (Ben), protože na ně bych se vydržela koukat, i kdyby hráli v největším propadáku. :D
Můj soused zabiják (2000)
Tři hvězdičky za film. Prostě bavil, plný překvapení, zajímavé zápletky. Dobrý na sobotní večer doma u televize. Čtvrtou dávám za "Chandlera" (Matthew Perry), protože právě díky Přátelům, je to jeden z mých oblíbených herců.
Sinister (2012)
Fuuu... no v kině to byl opravdu zážitek. Především pro mě, tu, která nekouká na horory a v kině se raději zasměje. Takže tohle bylo masakrální. Celý film jsem byla nervózní a napnutá. A co tu jiní komentovali, že to bylo ohrané nebo s očekávaným koncem. Tak já jsem tedy takový konec nečekala a dost mě překvapil. Mělo to samozřejmě pár chyb, ale spíš vizuálních, jako například se mi nelíbilo nalíčení mrtvých dětí, které nepůsobilo vůbec přesvědčivě atd. Dějově mi to přišlo zajímavé, ale hlavně mě dostal ten pocit, jaký jsem měla, když jsem se na to dívala. Z jedné strany úžasné, z druhé strany už to zase na delší dobu nechci zažít...