Recenze (421)
Plán útěku 3 (2019)
Pokračování navazující na první díl dopadlo o dost lépe, než druhý díl...I tak ale nejde o žádnou hitparádu a doufám, že tímto dílem celá trilogie končí.
I Spit on Your Grave: Deja Vu (2019)
Ukázka jak nerecyklovat nerecyklovatelné. Plusem je alespoň ten občasný odkaz na první díl z roku 1978, návrat Camille Keaton a tělo Jamie Bernadette. Jinak ale levné, tuctové, hloupoučké, naivní, předvídatelné a bláznivé ve všech směrech.
6 underground: Tajné operace (2019)
Mix Mizerů, Mission: Impossible a Expendables má v zásadě všechno co by top akční film měl mít. Honičky, střílečky, porcovačky a slzičky. I tak jsem ale zaznamenal několik zásadních problémů, které to celé sráží. Naprostý chaos v ději a v akčních scénách, neurčitý žánr (přikláním se spíše k akční komedii, což určitě nebyl záměr), všudypřítomný PP a příliš umělé CGI efekty. Byť to je film narvaný neustálou akcí, je jí paradoxně až moc.
Ad Astra (2019)
Nesmírně ukecané vesmírné nic...
Bitva u Midway (2019)
Jako válečný akčňák OK, ale jako historické drama to je těžce mimo.
Příliš osobní známost (2020)
Neztotožňuji se s místním hodnocením. V záplavě tuzemských komedií na podobné téma se v tomto případě jedná o nadprůměr. Film začíná jako komedie a postupně se přibližuje k dramatu, což je rozhodně velké plus. Navíc super výkon Valentýny Bečkové a Elišky Balzerové. Dabing to bohužel ale trochu kazí.
Román pro pokročilé (2019)
Product placement, Dominika Myslivcová a klan Decastelo...takže kvalita
Temné hlubiny (2018)
Lehká nostalgická vzpomínka na kluky z univerzálního vojáka. Bohužel ale víc nic.
À fond (2016)
Nebezpečná rychlost po francouzsku, tentokrát ale jako komedie. José Garcia a Robert Downey Jr. jsou snad dvojčata...
Gulag (1985) (TV film)
Pro fanoušky útěků z vězení povinnost, navíc je to na TV film hodně slušné, i přes pomalejší rozjezd.