Oblíbení režiséři (5)
Mr. Perfect and Original -> Dokonalý trik, Temný rytíř, Batman začíná a Memento.
Prostě Milionář a Sunshine obrovské srdcovky. Trainspotting a 28 dní poté originální a neskutečně silné filmy. I ta Pláž se mi líbila.
Milovaná Fontána a depresivní Requiem.
Titanic a Terminátor 2 legendární filmy. Propast kouzelná.
Za jeden jediný film - dechberoucí srdcervoucí Million Dollar Baby.