Recenze (438)
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Úplně blbý. Přínos tohohle filmu pro film jako takový spočívá v tom, že všem jasně ukázal: Takhle teda pokud nejsi blbý než blbější už nikdy ne!
Předeme, předeme zlatou nitku (1981) (TV film)
Moc hezká pohádka. Nic přeplácaného, jednoduché a milé.
Hombre (1967)
Vidím, že narozdíl od mnohých, mě naprosto dostal úvod a nenechal mě ani usnout po nehorázném mejdlu horké sobotní noci. Pak už to šlo samo, skvělé drama ve westernovém podání.
Základní instinkt 2 (2006)
Jak říká lesumir... ale Sharon dávám jen jednu bodku.
Vesmírní kovbojové (2000)
Ty sovětský rakety tomu daly na prdel... do tý doby dost dobrá komedie :) 70%
Špatné zprávy pro Medvědy (2005)
Jak by řekl klasik: "Je to kýč.""Ale hezkej kýč." Prostě taková dětská sranda.
Lovci pokladů (2004)
S Berounským Medvědem v ruce vydržíte všechno v klidu :)
Mary a Max (2009)
Závěrečná pasáž, depresivní a realistická, působila na mě přesvědčivěji než veškerý hororový trhák... Pomalá houpavá neustupující beznaděj. Co víc si od života přát.
Vůně cibule (1975)
Tenhle snímeček má pro mě osobní kouzlo v podobě 25 let živých dětských vzpomínek na strašnou srandu. Parádní groteska.
Ponorka (1981)
Fenomenal, ja? Doch, doch.