Recenze (432)
12 podmínek k dědictví (2006)
Jeden z nejlepších filmů o tom, že za peníze si opravdu všechno nekoupíte ... kéž by takhle každý napravoval každého ... ♥ ...
Pustina (2006)
Blbooost ... pokud pominu hrozné herce, příběh, muziku ... tak některé věci tam byli tak stupidní, že škoda slov ...
Ďábel v těle (2012)
Zrovna jsem se vrátila z kina, jsem v UK, takže jsem film viděla v originále no a co říct? Pfff ... No, popravdě moc mě to nezaujalo, až na pár scén byl film dost nudný a tak nějak ... nereálný. Dost věcí bylo podle mě postaveno na hlavu. A ten konec? No škoda slov ... Nejsem fanoušek filmů natáčených kamerou, protože to věčné hýbání a skákání mi leze na nervy ... což tomu dooost ubralo!!! Film mi přijde spíš jako dokument a tak je chvílemi dost nudný. Zvládnout se dá, ale znovu už ho vidět nepotřebuji.
Čertova nevěsta (2011)
Tato pohádka mě hodně překvapila a opravdu se mi moc líbí ... nejen herecké výkony, ale také originální věci, které v jiných pohádkách nenajdete, což dost překvapí, neboť mě osobně přijdou všechny pohádky skoro totéž ... hrozně se mi líbí okamžik, kdy je princezna mezi smrtí a životem - nádherně uděláno ..
Sestra v akci (1992)
Má vůbec nejoblíbenější komedie :) skvělé obsazení, úžasný děj, vždy se zasměji ... prostě nemá chybu a dívat se na něj dokážu i celý den dokola :D komedií je málo, tak proč se tomu ještě bránit? :) Rozhodně to není průměrná komedie.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Co říct ... s tímto seriálem sem dáse říct vyrůstala, Semir byl vždycky zlatíčko, miluju rychlá auta no a prostě ... nikdy jsem nevynechala snad ani jeden díl a to jsem viděla každou řadu nejméně 3x :) Pro mě to rozhodně není odpad, i když jsou tam nějaké věci, které v reálu prostě neplatí, to má ale každý film, takže ... :)
Hřbitov domácích zvířátek 2 (1992)
Nějak nevím, zda se smát nebo ne ... bylo to tak zvláštně nudné a hrozné, až to vlastně tak úplně strašné nebylo :D ale znovu už to opravdu vidět nechci :)
Nepřemožitelné zlo (2005)
No ... musím říct, že se mi to líbilo, ovšem začátek byl poněkud dlouhý a nudný - dost dlouho se nic nedělo. Kdyby tomu bylo jinak, jistě by se zařadil mezi mé oblíbené, je to škoda.
Mlha (2007)
Zrovna jsem film dokoukala a ... nemám slov. Ze začátku jsem si říkala, že to bude blbost, nemám tento typ filmů ráda, ovšem King je prostě King, byl by hřích se nepodívat ... a nelituji!!! Konec mě natolik odrovnal, že z toho asi budu mít do smrti trauma. Úplně si pamatuji na poslední scénu, při které jsem si říkala: "tak a teď ho zachrání a mě odvezou ..." ... nebýt toho závěru, dostal by film 3, možná 4 hvězdičky, ale tohle ... pffff! A když budu citovat uživatele TheMaker: "Závěr filmu je jedna z nejemotivnějších scének, co jsem vůbec kdy viděl a nikdy na ni nezapomenu."
Klíč (2005)
Jeden z nejlepších. Něco, co má děj, hloubku, trochu strachu a hlavně nečekaný konec. Paráda!!!