Recenze (7)
Sólista (2009)
Film, který dokáže pohnout asi každým.Prostřédí ve, kterém se odehrávali jednotlivé scény bylo dokonale skutečné.
Nepřítel před branami (2001)
Smutný děj, ale dokonalé spracování.Tak na mě působíl tenhle film, když jsem ho poprvé viděla.Historické filmy mě docela dost zajímají a především ty co svou kvalikou mohou ukázat co se kdysi dělo.A dokážou upozornit lidi, aby se takově věci víckrát nemusely opakovat.
Báječní muži na létajících strojích (1965)
Závody letadel, států proti sobě, okouzlení určité dámy a soutěživost některých osob v jednom.Jinak vcelku dost dobrý film dá se na něj podívat a dokonce, i pohnout rty.
2012 Apokalypsa (2009) (TV film)
Dokumentární filmy ,,typu" konec světa mi nepřipadají jako něco, na co by se měli dívat oči všedního diváka.Spíše je to pouhé strašení lídí před věcmi, které se mohou uskutečnit kdykoly.A nejen 21.12.2012.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Smíšení amerického a kanadského humoru je velmi komediální.A jednotlivý příběh je sám o sobě také docela vtipný.Tento seriál mám opravdu hodně ráda především díky hereckým výkovům a perfektně nadabovanými hlasy.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Taková, asi normalní americká rodinka plná žlutých osůbek se čtyřmi prsty.Která prožívá situace, které můžou občas citovat i naše životy.Sice mi docela trochu vadí neustálé opakování se stále stejných dílů, ale pokaždě si při nich zasměju.
Mrazík (1964)
Pro většino národů je tato pohádka jen každoroční reprízou v televizi, ale jen pro nás Čechy a Slaváky je to jedinečná podívaná.Neuvěřitelně nadabované hlasy, které dokonale ladí pro nás tuto užasnou pohádkou.Můžime obdivovat tyto dabéry a děkovat za to s jakou přesností a důrazem pro nás tuto pohádku zpracovali.