Recenze (7)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Těšil jsem se na parádní sci-fi akci a místo toho jsem dostal uslintanou lovestory na úrovni Upířích deníků. Je ti kolem 15? Fajn, tohle bude tvůj šálek čaje... Dvě hvězdy za akční scény a "exteriéry".
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
R-kový rating těmhle filmům neskutečně pomáhá a ty souboje jsou udělaný brilantně, jen se to trochu vleče a ten kluk mi je prostě nesympatickej.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tolik nesmyslů a nelogických přešlapů jsem v jednom filmu ještě neviděl. 2 kvězdy za efekty, exteriéry a auta.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Hlavně na to nekoukejte s dabingem (absolutně příšerný)... vlastně na to nekoukejte vůbec... pokud vám není patnáct. Tom Holland je absolutně nesympatickej a celý film těží jen z předchozích dílů Marvelu, ani těch pár štěků Tonyho Starka za to nestojí.
Lovecká sezóna: Strašpytel (2015)
Tuhle sérii měli ukončit druhým dílem
Princ a pruďas (2011)
Po dlouhé době parodie, u které jsem se opravdu bavil + Natalie Portman, není co dodat. Film, na který se rád podívám víc než jednou.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Zatím jediný film ze série X-menů, který ve mně zanechal takové dojmy, abych si zapamatoval děj.