Recenze (22)
Slavnosti sněženek (1983)
Nejlepší Menzelův film, který ze všech nejlíp vypovídá o té staré a krásné české hlouposti. Výborné záběry z horní perspektivy a ti nejlepší čeští herci, které Menzel obsadil přesně na míru správně. Komedie a zároveň drama. Krásně vystižená nálada takové klasické české vesnice. Co si ještě může člověk od tohoto pana režiséra přát.
Velký blondýn s černou botou (1972)
Nevídaná francouzská komedie s výborným Pierre Richardem.
Frigo na mašině (1926)
Buster Keaton se svou kamennou tváří u mě moc neobstál. Marion Mack a její herecký výkon nemohl být...horší. Ani jednou jsem se nezasmál a film je zbytečně dlouhý. Neskládá se totiž z konkrétního celku. Je složen z mnoha malých vtipů, které bohužel nejsou...vtipné. Ovšem chápu že ve své době to díky lokomotivám muselo být ohromné. Jinak trikově velice dobré.
Hon na myš (1997)
Jedna z mích nejoblíbenějších komedií která nemá chyby. Trikově vyspělý a dobrý scénář. 85%.
Řek Zorba (1964)
Obdivuji Mikise Theodorakise za tu "řeckou" hudbu. Jinak dát dva lidské exstrémi vedle sebe byl výborný nápad.
Podraz (1973)
Takový film, který vám zlepší náladu. Velice propracované honičky, výborný scénář a špičkoví herci. 85%.
Český sen (2004)
Ach ti Češi. "Kdyby tady prodávali kuřata za 40 Kč, tak se vám sem poženou lidi klidně i z Brna." Výborný dokument. 88%.
Mravenec Z (1998)
Animace - žádná, ale zaujal mě ten příběh. Ze svou animací by se hodil na krátkomentážní snímek. 82%.
Křeslo (2007)
KAMERAMANA BYCH KOP DO PRDELE.Naprosto amatérsky natočený film ve kterém jsou použity nudné a obyčejné triky a ze zápletky se mi chtělo brečet. Odpad! 4%.
Alois Nebel (2011)
Animace tomu nijak nepomohla a z filmu pro mě ani nic nevyplývá. Jediné co mi zpříjemnilo náladu byla hudba. 52%.