Recenze (1 470)
Trhák pana Bowfingera (1999)
Nápad, natočit film s hereckou hvězdou, aniž by o tom měla tušení, je fakt originální. Všechny gagy se ale nepovedly (mě nejvíc pobavil ten s přebíháním dálnice).
Bídníci 20. století (1995)
Na jeden zátah se to prostě nedalo, dvakrát jsem musel použít "pause", namíchat si drink a nabrat síly do dalšího sledování. Ta délka naprosto neodpovídá obsahu, spousta zbytečností a hluchých míst, které jen narušují spád a snižují divákovu soustředěnost. Navíc to prolínání děje působilo rušivě a znesnadňovalo orientaci v příběhu.
Wilsonov (2015)
Spíš otrava, než zábava.
Můj život beze mne (2003)
Film k zamyšlení. Během sledování mě napadla myšlenka - jak bych se zachoval já, kdybych se dozvěděl to, co hrdinka filmu? Myslím, že bych nehledal nikoho nového na sex, ale kdoví. těžko soudit...Každopádně mně její přístup k této diagnoze nebyl ve všem sympatický a totéž platí i o celém filmu.
Talisman (2012)
Moc přeslazené a bez dějového zvratu. Stačí vidět prvních deset minut a musí vám být jasné, jak to dopadne.
Teorie chaosu (2008)
Celkově mi to nesedlo. Postavy naprosto nesympatické, za což nemohou herci, ale scénárista s režisérem. Jejich jednání je iracionální a nereálné, často na samé hranici absurdity. Navíc mi tam chyběl humor, tedy takový humor, kterému bych se mohl alespoň pousmát. Tohle prostě nemá s reálným životem a reálnými postavami nic společného a sledování mně žádné příjemné pocity nepřineslo.
Navždy (1989)
Potvrdilo se mi, že mistr Spielberg má ve své tvorbě poměrně velké výkyvy. Tohle na mě prostě nezabíralo a to mám romantiku rád. Navíc Dreyfuss mně v té roli nesedl (na rozdíl od H. Hunter).
Memphiská kráska (1990)
Úvodní seznamovací část byla příliš dlouhá a když se vzlétlo, příliš se toho nedělo. I tak se jedná o kvalitní válečný film, ke kterému se rád vrátím.
Largo Winch II: Spiknutí v Barmě (2011)
V druhém pokračování Largo více cestuje, navíc je tu Sharon Stone (dlouhé vlasy jí moc sluší). Jen to chtělo trochu nadhledu, nebrat se tak vážně a mohlo to být skvělé pokoukání.
Nezvratný osud 5 (2011)
Předchozí díly jsem neviděl, takže srovnávat nemohu, ale sledování mě bavilo. Kromě zajímavých vražd film přináší i slušnou porci humoru (nejvíc jsem se bavil při čínské masáži).