Recenze (37)
Elitní jednotka (2007)
Skvely, proste skvely!
Bez kalhot (2012)
Docela fajn voddechovka, hezky zpoceny chlapy a tak (kdyz to vyhledavas...)
Mistrův syn (1978)
Muj oblibenej kf film !!! 8 opilejch bohu je top :)
Skrytá identita (2006)
Fajn zapletka
Pot a krev (2013)
Vtipnej pribeh
Méďa 2 (2015)
Mam Marka rad
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Haha, prej western :) Chck se kroti a nevysekava to tam hned po zkonceni uvodni znelky, takze b si clovek i mohl chvili myslet, ze je to i ze zivota. 32% je ale na Cornella i tak hodne krutych. Nezbytny serial po prichodu ze skoly a hozeni tasky do rohu
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Neprijemni herci, Mila jeste nevyzralá... chvili jsem sledoval, ale pak zvitezilo me racio nad tupym ziranim a prestal jsem ten shit sledovat. Za minulost 2 *, jinak by to dostalo okamzite trash
Patrola (2012)
Skvělý, ale Vendulka je nasraná z volby partnerky Jaka... A já souhlasím
Gravitace (2013)
Úchvatné! !!!