Recenze (10)
Zkouška umění (2022)
Uplna sracka
Hádkovi (2022)
Takova ta lehka komedie pro slabomyslne, pri ktere se nejvic pobavili herci s reziserem! A o to prece dneska jde predevsim, dobre se pobavit, i kdyz vysledek nekdy stoji za vyliz zadek
Předčítač (2008)
sice tam nebyla zadna velka sukacka, ale jinak dobry film!
Nespoutaný Django (2012)
film stoji a pada s Waltzem
V jako Vendeta (2005)
Anarchie je krasna vec!
Na doraz (2010)
viděl jsem ve stejný den jako Dictator od Cohena...a tady jsem se nasmál o dost víc :) Zach je borec :) "táta vybíral mýtné, byl to společenský člověk..každý den přišel domů a smál se tomu jak tam měl dlouhou frontu...rád si povidal s každým, kdo projížděl závorou" :D :D
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Al Bundy je nejmoudřejší člověk, jakého jsem kdy prostřednictvím televize poznal!!
2001: Vesmírná odysea (1968)
davam jednu hvězdičku....ale nevim za co....asi za ty opice na zacatku..to jsem si jeste naivne myslel, ze ten film o něčem bude...a ono nic..a vy dve hodiny cekate na neco, co neprijde...po shlednuti jsem rozzurene chodil po byte a proklinal lidi, kteri dali Kubrickovi penize aby mohl natocit takovou sra.ku..
Půlnoc v Paříži (2011)
Paříž ve 20. letech s Hamingwayem a Fitzgeraldem!! Úžasná atmosféra! Postava Wilsona je skvělá...pro mě první opravdu skvělý film od Allena!
Věc: Počátek (2011)
Nechápu proč ještě dnes někdo točí takové kraviny...v podstatě Vetřelec na Antarktidě