Recenze (173)
Mulholland Drive (2001)
Nemám rád filmy, které jsou zmatené. Červená saka a lampy, divné výjevy a onanující slečna kvalitní snímek neudělají. Čekal jsem zajímavou detektivku, konec ji ale totálně rozbil. Ano, sice jsme se dověděli, jak to bylo, ale se spoustou rádoby uměleckých odboček a podivných lidí. Na panoptikum jsem se opravdu dívat nechtěl...
Rychle a zběsile (2001)
Poměrně vysoké hodnocení tohoto filmu mě zarazilo - možná to je za zajímavá auta a prostředí (lehkých) holek, ale samotný děj zabere sotva dvacet minut, zbytek je jen podívaná na rychlou jízdu a polooblečená děvčata. Kdyby mi bylo 12, tak bych byl asi nadšený, takto bohužel musím konstatovat, že film byl nic moc.
Začalo to jedné žhavé noci (2001)
Velmi vtipné, ze života - je jasné, že Jewel bude mrcha, ale provedení, to je opravdu brilantní. Chlapi se chovají jako trubci, jedna nádherná ženská si je všechny omotá kolem prstu. A popelnice na konci je fakt úžasná...
Krása na zabití (1999)
To má být vtipný film? Forma rádoby dokumentu, žádné překvapivé zvraty, naopak plytká zápletka, odhadnutelný děj. Nepočítám se mezi náročné diváky, ale pro mě to byla opravdu ztráta času.
Napiš si svou smrt (1998)
Celkem zajímavý děj, byť s jednou logickou chybou (hned na začátku filmu unikne hlavní hrdina smrti, která má vypadat jako sebevražda či nešťastná náhoda, přitom na něj vrah normálně míří pistolí). Thriller, který nenudí, ale zase nijak nepřekvapí. Příjemná oddychovka na večer.
Sledování (1998)
Ze začátku nuda, pak to začne být zajímavé (zejména, až divákovi dojde, že záběry nejsou chronologicky po sobě). No a ke konci to dostane takový spád, že se člověk nestačí divit.
Roseannin hrob (1997)
Začátek velmi nudný, ale ke konci to začíná být zajímavé. Škoda - kdyby byl film o 10-15 minut kratší, byl by určitě lepší. Ale sledovat osazenstvo cirkusu nad hrobem je jen zbytečná vata.
Sběratel polibků (1997)
Myšlenka dobrá, "vězení" děvčat solidní, ale nerozdýchám nelogické chování hlavních hrdinů - pokud se po několika dnech vydám do lesa hledat úkryt zločince, šel bych dopoledne a ne v podvečer, kdy se stmívá - pak se nemůžu divit, že mám problémy s orientací. Dále, pokud můj dům hlídají policisté a jeden z nich na mě vystřelí, nechápu, kde jsou Ti ostatní - někdo musel výstřel slyšet. A už vůbec nechápu, proč když zjistím, že je má kolegyně v ohrožení života, tak nezvednu telefon a nezavolám policii, ale ženu se za ní autem přes půlku města.... Ale jinak to nebyl špatný film.
Bumerang (1996)
Jak je uvedeno, do tábora přichází ten, kdo část z věznů do tohoto lágru dostal. A to je vlastně vše - je jasné, že jedna skupina vězňů by nově příchozí kolegu nejradši zabila, druhá část ho brání. Hodinu a půl sledujete nelidské zacházení s vězni, svévůli bachařů - konce a vlastně ani děje se nedočkáte. Prostě ztráta času, byť téma, kterému se film věnuje, by nemělo být zapomněno.
Poslední tanec (1996)
Film je jakousi pohádkou pro dospělé - podvědomě očekáváte, že to skončí dobře. Naopak konec tohoto filmu je mnohem realističtější, než by se dalo čekat...