Recenze (20)
Temné nebe (2013)
/Po ohromně dlouhé době konečně horor u kterého jsem se párkrát leknul. Atmosféra je parádní a i když se film rozjíždí až v poslední třetině tak mě bavil 9/10
Nightwish: While Your Lips Are Still Red (2007) (hudební videoklip)
Parádní Marco neni co dodat.
Nightwish: End of All Hope (2002) (hudební videoklip)
Jedna z mých TOP od Nightwish
Nightwish: Sleeping Sun (2005) (hudební videoklip)
O hodě lepší videoklip než z roku 1999
Nightwish: Amaranth (2007) (hudební videoklip)
Anette je poprocková zpěvačka přesto jí tahle písnička sedí dobře a videoklip je super.
In Flames Used & Abused: In Live We Trust (2005) (koncert)
Nářez od začátku do konce!! In Flames mě nikdy nezklamali a tímhle to jen potvrzují dokonalá skupina s geniálním zpěvákem Andersem pro mě TOP koncert. 10/10
Scary Movie 5 (2013)
Nejhorší díl ze série scary movie. Nato že jsem viděl všechny parodující filmy tak jsem se za celý film zasmál asi dvakrát byla to trapná nuda.
Kostka (1997)
Výborný horor s dobrou atmosférou a pro mě s nečekaným koncem. Dlouho jsem se filmu vyhýbal, protože jsem od filmu moc nečekal ale nakonec jsem se dočkal překvapení 80%
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Orpoti prvnímu dílu velká nuda chybělo napětí , pasti. Kostka byla sice zmodernizovaná ale podle mého k horšímu 35%
Mrtví a neklidní (2013)
Film splnil moje očekávání parádně jsem se bavil parádní tempo ,spousta dobrých nápadů - 85%