Poslední recenze (1 095)
Turbo Kid (2015)
Povedená záležitost a jsem mile překvapen. Některý scénky jsou naprosto originální. Leboeuf super výkon.
Aquaman a ztracené království (2023)
Tady je asi zbytečná kritika.. Furt se něco dělo a za chvilku byl konec.. Tady už asi nejde vymyšlet jiný děj, protože záporák musí být a nezvítězí.. Ale tady se jenom protáhnul a nazdar.
Pořádné pecky Billa a Teda (2020)
Docela mě bavily jejích dcery.. Chvilku mi trvalo než jsem přestal vidět Keana, jako JW.. Jelikož jsem dal trilogii během pár dnů tak to působilo komicky věkový rozdíl o proti druhýmu dílu.