Recenze (602)
Zaklínač (2019) (seriál)
různorodé, temné, násilné, sprosté, lidské, ironické, ... až na drobnosti přesně takové, jaké to má být ♣
Úkryt v zoo (2017)
silné, emocionální a velmi dobře zpracované ♣
Tolkien (2019)
hluboce uctivé, fanouškovské a upřímné ♣
Rychle a zběsile 8 (2017)
šílené, nápadité, vtipné, zábavné ♣
Ready Player One: Hra začíná (2018)
naprosto originální, skvěle zpracované a velmi zábavné ♣
Návrat do Cold Mountain (2003)
absurdně pravdivé, smutné, zajímavě romantické ♣
Hlava 22 (2019) (seriál)
paradoxní, morbidní, vtipné a skvěle vystižené ♣
Shazam! (2019)
komediální, zábavné, odreagovací ♣
Logan: Wolverine (2017)
překvapivé, temné, brutální, smutné a s výbornou atmosférou ♣
X-Men: Budoucí minulost (2014)
osobně nejlepší, propracované a elegantně vložené ♣