Recenze (602)
Pupendo (2003)
pravdivé, poučné a hlavně vtipné ♣
Johančino tajemství (2015) (TV film)
průměrné, nevyvážené, ale celkově docela slušné, ale minus * za dabing ♣
Adéla ještě nevečeřela (1978)
geniální, parodické, nadčasové... prostě klenot ♣
Tři životy (2007) (TV film)
nenápadné, skvostné, lehce dospělácké ♣
Anděl Páně (2005)
úžasný I.T. a celkově velmi krásná pohádka ♣
S čerty nejsou žerty (1984)
skvostná klasika ♣
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
nové, neotřelé, výborně a vtipně zahrané,.. bezva ♣
Sněženky a machři (1982)
R.B. opět skvělý, jinak vtipné, zábavné, věcné, ale s debilním koncem ♣
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
zvláštní, neotřelé, trefné ♣
Čert ví proč (2003)
nic moc hlavní mužská postava, ale jinak rozhodně neurazí, prostě docela fajn ♣