Recenze (5)
Milenci a vrazi (2004)
Jednu hvězdičku nedávám proto, že by film byl zpracován špatně, naopak, hvězdičku dávám právě proto, že na mě působil stejně jako Páralova kniha - podobnost, skoro až shodnost s knižní předlouhou se nedá zapřít.
Králova přízeň (2008)
Role Anny Boleynové se mění, vyvíjí a Natalie Portman se jí zhostila velmi dobře. Eric Bana není špatný a Scarlett Johansson je ve stínu Natalie. Avšak film jako takový, jeho děj, scénář...to, co udělali z Anny Boleynové..Vypuštění zásadních věcí, historie snad až na jména a exkomunikaci není ve filmu skoro žádná. Nechápu, proč některé filmy, které již byly dříve natočené, se přetáčí. S filmem Anne of the Thousand Days se Králova přízeň nedá srovnávat..
Sněhurka a lovec (2012)
4 hvězdičky, důvod - královna - Charlize Theron. Úžasná!!
Vrásky z lásky (2012)
Je skvělé, že se Strachovi povedlo dát dohromady Bohdalku a Brzobohatého.. Film mě bavil po celou dobu, mrazilo mě v zádech při ponížení Bohdalky na konkurzu, překvapil mě i konec filmu. Jsem přesvedčena, že herci by měli dostat Českého lva.
Můj týden s Marilyn (2011)
K tomuhle filmu jsem přistupovala víceméně skepticky již od chvíle, kdy jsem se o něm dozvěděla. Dlouho mi trvalo, než jsem se odhodlala na něj podívat s pocitem, že mě zklame. Marilyn byla prostě jedna! Jaké bylo však mé překvapení v podobě Michelle Williams. Musím uznat, že ji zahrála skvěle. A už jen pro její herecký výkon dávám pět hvězdiček. Film celkově má u mě cca 90%.