Recenze (21)
Statečné srdce (1995)
Tak pri tomto kúsku sa aj oči trošku zrosili a nabehli zimomriavky. Veď, ktorý chlap netúži po podobnej role v živote?
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Tento film sa páčil aj mojej pani. A to veľmi nemusí akciu ani Cruisa.
Expendables: Postradatelní (2010)
Dedovia to ešte vedia roztočiť.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Niekedy stačí aby sa jeden postavil za správnu vec!!!
Nájemní vrazi (1995)
V tých rokoch to musela byť celkom pecka. Škoda, že som to videl až o 20 rokov neskôr.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Zo všetkých 4 častí by sa dal spraviť jeden celkom slušný film. Ale takto? Je to rozťahanéééééééééé neurekom. No čo, biznys je biznis.
Stíny temnoty (2012)
tak nehlboký, nezábavný a nepozerateľný kúsok som už dávno nevidel....
Živí mrtví (2010) (seriál)
Zo začiatku som sledoval tento seriál so zadržaním dychom. Ale čím viac častí bolo natočených, tým ma to zaujímalo menej. Dovršené to je v tretej sérii, kde je už očividne preťahovaný dej. Nakoniec viac nezmyselné ako to, že sa ľudia menia na zombiee, mi prišli neskutočne prehnané "životné situácie, ktoré museli hrdinovia zvládnuť". Viac krát som sa chytil za hlavu, pretože niektoré dejové zvraty by nedokázal vyšpekulovať ani nejaký pacient z psychiatrickej kliniky. Takže za prvé 2 série dávam 4 * a tretiu sériu pozerám len preto lebo chcem vedieť ako skončí. Ale ak by niekto prišiel s nápadom, že sa dá natočiť aj štvrtá séria asi by sa mi niečo stalo...
Muž odnikud (2010)
Ďalší z tých filmov keď čakáte a čakáte, že sa konečne stane niečo čo výrazne posunie dej vpred, ale ono sa to stále vlečie rovnakým tempom. Pomaly sa vlečie a chce vás chytiť za srdce, ale ani to sa mu nedarí. Chcelo by to viac akcie a menej plakania. Kvôli Bin Won dávam 3*, ale inak ma to nenadchlo.
Nespoutaný Django (2012)
Konečne western s myšlienkou, so zaujímavým dejom, aj keď niektoré pasáže sú na môj vkus trochu pretiahnuté. Pár krát som už mal chuť to trošku posunúť dopredu. Výborný Christoph Waltz, dobrý Jamie Foxx a klasický DiCaprio, ktorého ja osobne nemusím. Dávam päť hviezd, lebo tento film si môže pozrieť každý, nie len milovník westernov.