Recenze (637)
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Asi bych dal o hvězdu víc, kdyby ty postavy nebyly tak strašně protivné. Vetchý se chová jako primitiv a Voříšková jako rozmazlená puberťačka.
Případ se štěnicí (2023) (TV film)
Jeden sympaťák vedle druhýho... a myslím, že Hana Prošková se obrací v hrobě.
Známí neznámí (2021)
Když pominu, že vylučuji, že by dospělí lidé hráli takouvou nablblou hru, tak se mi to celkem líbilo.
Jedna rodina - Autosedačka (2022) (epizoda)
Takové obsazení a taková nuda. :-( Škoda.
Tři přání pro Popelku (2021)
Špatné. I když se oprostím od originálu a dívám se na to jako na "normální" film, tak je to špatné. Jediným plusem je Popelka, ta je opravdu hezká, ale zbytek nestojí za nic
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Bylo to zvláštní, netradiční a rozhodně bych to nenazval pohádkou. Výborná byla Leona Skleničková a problém nemám ani s ostatními. Jen to bylo trochu moc rozvleklé, ovšem přidávám se k hlasům, které volají po dalších dílech.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Nebavila mě ani jednička, ani dvojka. Přitom je to škoda, takoví skvělí herci... Kdyby náhodou chtěli točit trojku, ať raději koupí nějaký tank Ukrajincům.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
No, mělo to mít tři díly a já po tom třetím nevím, jak to vlastně dopadlo. První dvě části byly lepší, třetí díl byl divný. Chápu, že se nechá otevřený konec pro případnou další sérii, ale aspoň nějak uzavřené to být mělo.
O mě se neboj (2022) (seriál)
Velké překvapení!
Večírek (2021)
Zase jen přehnaná vulgarita, která má asi způsobovat legraci... Nechápu tenhle trend