Oblíbené filmy (8)
Forrest Gump (1994)
Monty Pythonův smysl života (1983)
Život Briana (1979)
Big Lebowski (1998)
Kdyby se vyhlašovala komedie na kterou se můžete dívat stále dokola a stejně se vždy zasmějete tak Big Lebowski by u mně vyhrál. Nobody fuck the Jesus !!!
Requiem za sen (2000)
Tento film bych používal jako systém protidrogového léčení a začal bych už od základní školy ať si zvykají :)
Útěk do divočiny (2007)
Na tenhle film sem se těšil hrozně dlouho, a dal mi víc než sem předpokládal. Naprosto strhující výprava na Aljašku, a za absolutní svobodou. Úchvatná příroda která je dokonale natočená, herce nemohli vybrat lépe,herci kteří to nemohli zahrát lépe, k tomu skvělí soundtrack, prostě pro mě je to 1010. Vím že tenhle film ve mě bude vězet hodně dlouho. P.S: Po druhé promítacče můžu s ledovým klidem říci že se stává mojí osobní jedničkou v top 10.
Vzpomínky na lásku (2004)
Film který vás pobaví, dojme, a vleze pod kůži. Nevím co napsat ještě stále sem dojat.