Oblíbené seriály (8)
Griffinovi (1999)
Nejlepší animovaný seriál, jejich bitky s kuřetem, protahované scény, hodně drsný humor, smrtelný Stewie, dementni Petr nebo neustále opilí Brian to je jenom pár výčtů z dokonalého seriálu :)
Ztraceni (2004)
Kde že jsme se to ztratili ?
Black Books (2000)
Myslím si že na co Graham Linehan sáhne se promění ve zlato, doufám že bude šahat kam se dá :)
Městečko Twin Peaks (1990)
Začátek seriálu mě nehorázně chytil, neboli první serie byla úžasná ale v průběhu druhé série mě začal seriál docela nudit, avšak konečný díl byl dokonalost, škoda že se nepočítá s dalšími příběhy agenta Coopera, který postupně vyvraždí celé městečko Twin Peaks :) :)
Futurama (1999)
Tohle je to nejslanší co jsem kdy snědl, a to sem jednou snědl pytlík soli :) :). Nelze srovnávat jestli je futurama lepší než simpsnovy pro mě je jednoznačný to že na oba seriály se můžu dívat stále dokola a vždy se pořádně zasměji a pobavím.
Ajťáci (2006)
RTFM!!!!!!! Read the fucking manual!!!!!!!!!! :)))
Hrdinové (2006)
Je to prostě jako X-man zabaleny do úhledných balíčků a ty vám postupně posílány poštou, ale proč jim to vždy tak dlouho trvá doručit ? :)
Simpsonovi (1989)
Kdo nemá rád Simpsnovi ať si urychleně namlátí!!!!!