Recenze (15)
Když draka bolí hlava (2018)
Co k tomu napsat. Slovensky mluvici pan Gott je priserny, draci spis k placi nez ke smichu, dej je jednoduchy, draci hiphop a klokani jsou uplne mimo a trochu jsem postradala nejake prikladnejsi potrestani skreta Blivajze. Na druhou stranu pisnicky ujdou (trilety syn mel radost a tancil), obsazeni pekne, nejake pouceni tam taky bylo. Za to 1 hvezdicku a druhou jenom proto, ze mam rada pohadky.
Černobyl (2019) (seriál)
Neskutecne silny, podle me verne vykreslene a odvypravene. Celou dobu mam srdce az v krku..
Ženy v běhu (2019)
Prijemny film, relativne jednoducha linie pribehu, misty jsme brecely a hodne se smaly.
Martin a Venuše (2012)
Jednodussi film se skvelym soundtrackem a vtipnymi scenkami.
Láska nebeská (2003)
Geniální film =) moc se mi líbí a neomrzí se ani po desáté.
Balík peněz (2000)
Slabší 4 hvězdičky. Paul Newman super, Linda Fiorentino mu vtipně sekunduje. Znám i lepší, ale velmi příjemný příběh na hezký večer.
Poslední vládce větru (2010)
FIlm se mi celkem líbil, mám ráda hezké pohádky s nadpřirozenými věcmi. Ale ten konec to úplně všechno sbořil. Naprosto, všechno, bez vyjímky. . . ...
Sedm životů (2008)
Film se silným koncem, pro někoho možná průměrný, ale mně se moc líbil. Jsem asi snílek, co věří v dobrý konec, takže tohle mě dost překvapilo..
Skrytá identita (2006)
Geniální obsazení geniálního filmu! Stejně jako na bournovskou trilogii jde i na tohle koukat několikrát a pořád mě to baví, i když je tu Damon takovej, jakej je :-)
Pošli to dál (2000)
Krásný film, trochu naivní, ale se silným příběhem a konec je naprosto odzbrojující. A člověk má zas o čem přemýšlet...hezky se bavte!