Recenze (21)
Sněhurka (2012)
Akční, dobrodružný, lehce vtipný ... od sedmi trpaslíků by nikdo nečekal že to budou loupežníci. Výborný film
Jeskyně (2005)
Není to úplný horor ale spíše teda zařazený do zvířecích hororů, ale na konec horor jako horor akorát hlavní zabiják je zvíře. Napínavé akční, dobrý film
Pot a krev (2013)
Každý kdo miluje tyto dva herce : Mark Wahlberg, Dwayne Johnson. Tak prostě musí zkouknout a nesmí odsoudit. Tyto dva herci jsou naprostí bozi a žádný film s nimi nemůže propadnout. *****
Kill Buljo (2007)
Vtipné nápadité a sprosté. Proto ***** hvězd. Povedlo se jako parodie
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Právě jsem přišla z kina a jako u prvního dílu prostě paráda a opět v té napínavé chvíli kdy se drak vydá zabíjet KONEC. Mají to prostě vypočítané třetí díl bude nejvíce akční a díky takovému konci bude hodně velká návštěvnost.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nejlepší film, mě osobně se to líbilo více než pán prstenů...... těším se na další dva díly
Poslední přání (2005)
Zezačátku sem myslela že to bude nějaká komedie ale potom u konce jsem zjistila že to komedieneni bylo to docela smutný :(
Ledově ostří (2007)
Tenhle film je prostě síla :D Je to fakt supr film myslim si že se u něj hodně lidí nasmálo :D
Kráčející skála (2004)
Kráčející skála je úžasnej film, mylsim si že je to prostě supr viz. nejlepší scéna kde se naštve a jede do kasína rozmlatit to tam.Na můj vkus ůžasnej film.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Já si myslim že rambo je ůžasnej fiml sice zrovna rambo do pekla a zpět je trochu krvavější takže pro děti to neni ale já si myslim že rabmo má úžasnej scénář co se týče všech dílů takže ***** rambo je můj asi nejlepší film a to sem jich viděla spoustu a spoustu ještě nemam ohodnocených.