Recenze (26)
Aquaman (2018)
Pohodový fantasy film z komiksového prostředí. Krásné zpracování podvodního světa. Příběh je sice recyklovaný víckrát, než odpadky vyvržené na břeh "hrdou" rasou podvodních "lidí", ale celkově to nenavozuje pocit čaje, který je uvařený z potřetí louhovaného čajového pytlíku, což je fajn. Co mě ale vyloženě točilo po celou dobu (dlouhou dobu) filmu je fakt, že je v něm několikrát zmíněno slovo TROJzubec. Chápu, že pod vodou člověk vidí hůř, ale aby rasa lidí, kteří umějí dýchat pod vodou a plavat rychleji než plachetník, neuměli napočítat do tří? Vím, že v angličtině se rozdílný význam slov TRIdent a PENTAdent ztratí, ale pokaždé, když slyším trojzubec a panáček živený vodníma řasama a vypadající jako on, drží něco, co má zubů pět? Proč, vodní bože, proč? Dost zloby. Za mě celkově 70%. A tři hvězdy jenom proto, že 3 není 5. :D
John Wick (2014)
Nejde hodnotit jinak, než 85%. Hlavní hrdina je staromódní drsňák uvedený tak, že se člověk nemůže dočkat toho, co předvede. Akce od začátku až do konce a skvělý humor. Msta v prostředí nájemných zabijáků a spousta bezejmenných, víceméně neschopných pěšáků, čekajících na to, než jim prakticky nesmrtelný John prostřelí jejich prázdnou palici :) Dlouho nenatočená, zábavná podívaná, která mi vůbec nepřipadala tak dlouhá, jak ve skutečnosti je a jak se to u některých, nepříliš vzácných případů, stalo.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Díly jako nebe a dudy. Po jednom se člověku nechce spát od rozrušení a neuvěřitelnosti jednoho nebo více příběhů. Jindy se člověk tak nudí, že usne ještě před koncem. Ale celkově docela zábavný seriál, kterým se dá příjemně zabít spousta času.
Přes noc třicítkou (2004)
já se prostě a jednoduše bavil. jasně, že to není kdoví co, ale na neděli po obědě je to super komedie :)
Prezidentův muž (2000) (TV film)
Nejlepší film s Chuckem Norrisem. Docela směšné, ael i smutné na to, že se jedná o "herce"... :)
Dračí srdce 2 (2000)
Skoro dobrý sequel. Absolutně nevyužitý potenciál. První dračí srdce mělo všechno. Obsazení, vtip, příběh, padoucha i srdcervoucí finále. Ale tohle? Drak který prdí oheň, protože má ohňovou plíci a ledovou plíci? A všechno ho učí mistr kung-fu? To je moc. Draco z 1.dílu měl osobnost. Možná i proto, že ho daboval Sean Connery. Ale Drake z 2.? To je naivní jeliman, který neumí vůbec nic, natož aby měl to nejmenší charisma, natož aby alespoň měl dobré grafické ztvárnění. Sotva na nedělní poobědový šlofík. Jen kvůli tomu jak mámk rád minulý díl 20%
Občanský průkaz (2010)
Kdybych nečetl knižní předlohu, dal bych i 4*. Zpracování filmu je dobré, ale knížka je o dost vtipnější a to mi ve filmu chybělo.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Žraločí tornádo. O čem to asi bude? To co se říká na plakátu platí všema drobnýma. Enough said! :) Je to tak blbé, až to bučí a člověk si celou dobu říká: "Do boha, proč? Poč mě to do psí díry tak baví?" Opravdu stojí za shlédnutí.
Timecop (1994)
Nejlepší film s JCVD jako "Walker Timecop Ranger" :) To bohužel pro něj mluví samo za sebe a za jeho "kvalitní" tvorbu. Ale jako zábava před spaním se to dá překousnout víc, než dobře. 45%
Dnes neumírej (2002)
Docela dlouho jsem se rozhodoval, jak tuhle akčňárnu (akční čuňárnu) nazvat. Ale po docela dlouhém přemýšlení, vzhledem k žánru, je to pro mě nejhorší bondovka s Brosnanem. A kvůli nejhorší titulní skladbě asi nejhorší 007 všech dob. Ale i tak to není pod 70%. Já mám bondovky prostě rád :)