Recenze (346)
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Nejlepší role Stevena Seagala!!!
Jasmíniny slzy (2013)
Allenův Sunset Boulevard.
An Adventure in Space and Time (2013) (TV film)
(o) nadšení ~
Sherlock (2010) (seriál)
...ovšem třetí várka na tom, co bylo v prvních dvou tak přirozeně zábavné a inteligentní, už jen křečovitě parazituje ~
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Klukovská nostalgie, která přibývající léta s přehledem ustála, ba co víc, tetelení s nimi nadále nekonečně vzrůstá... nesmrtelné místo mezi srdečními záležitostmi!!!
Vše je ztraceno (2013)
Dechberoucí, bez patosu a laciných efektů ~
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Western překrásně zenový jak průzračná voda ~
Wolverine (2013)
Křeč!
Life Cycles (2010)
Překrásně nasnímaný kýč, opájející se velkohubě sám sebou!!! To by mi v tomhle žánru ani tolik nevadilo, ale nevěřil bych, že to bude taková nuda bez života...
Něco jako komedie (2010)
Režijní, scénáristická i herecká bezradnost.