Recenze (346)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Příliš mnoho Hallströmovské sladkosti a málo Weirovské magie!
Robin Hood (2006) (seriál)
viz. Lima
Hvězdný prach (2007)
Víc takových pohádkových osvěžení!!!
Bourneovo ultimátum (2007)
Slovy mého bratra: "Inteligentní, naturalistickej akční sešup!"
Hrdinové (2006) (seriál)
Nadprůměrná televizní zábava? - Ale jistě!... Jen ty postavy jsou mi přecejen poněkud protivné (což je u seriálu docela problém) a snad až příliš narcistně (a v důsledku odtažitě) se Hrdinové chlubí svým chladně vykonstruovaným IQ... Budiž - takováto negativa mohou být skrznaskrz relativní a výsledný dojem tudíž čistě subjektivní... Nikoli však v případě katastrofálně bídného finále celé (první) série, které (proti střízlivým očekáváním, odvislým od objektivního potenciálu gradujícího vyprávění), dokonale zabilo veškeré poctivě budované pinožení a bezradně se zapotácelo tam, kde mělo přijít vyvrcholení...! Běda!!!
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Po druhé sérce ubírám hvězdičku....
Princezna Mononoke (1997)
Totální tetelení!
Nebe nad Berlínem (1987)
Poezie života ~!~
Team America: Světovej policajt (2004)
...aneb politika a média jako megadivadlo... Kdo tahá za nitky?
Hrozny hněvu (1940)
Tohle archivní víno je stále zralejší a lahodnější!