Poslední recenze (41)
Sedm (1995)
Film temný, jako pleť Morgana Freemana. Film, který stojí za vidění. Pro nadržený holky, je tam Brad, který ukojí vaše estrogenový exploze, pro nás ostatní je tam neuvěřitelně geniální zápletka a ještě lepší rozuzlení.
Stranger Things (2016) (seriál)
Ačkoliv neholduji filmům, či seriálům s podobnou duchovno-cojetozazvuky tématikou, musím uznat, že tohle se povedlo. Atmosféra zapadlého amerického města, všude samý zasraný listy, a tábory podivínů, doba, kdy u nás vládl silnou rukou soudruh Husák...jedním slovem "retro"
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Kvalitou svého zpracování se toto dílo vymyká všem zaběhlým českým telestandradům. Seriálu dodává na této kvalitě zejména autentický popis metod vyšetřování, a to hlavně díky podílu skutečných kriminalistů na celkovém scénáři. Díky tomu máme možnost sledovat přiměřeně dobrý seriál, ve kterém nehraje hlavní roli nasekanej komisař s brokovnicí přes rameno a redkou v koutku úst, máčící za účelem zisku informací hlavy nestoudných delikventů v hajzlech, ale postavy inspirované skutečnými vyšetřovateli. Palec hore.