Recenze (25)
Ztracené město (2022)
Taková "Honba za diamantem" z vietnamský tržnice-bez hoňky a diamantů. Potěšil Brad s 10% mozku...
Zlá krev (2017) (seriál)
jako tonic. krasně šimrá v nose, ale nakonec zůstane hořkost v patře...
Smrt na Nilu (2022)
Jessica Fletcherová se obrací v hrobě, mrk mrk...
Pomsta (2017)
smrt jí sluší 2
Panství Downton (2019)
stará dobrá anglie.... krále nepicnou, dědictví zachráněno, hošani se mucknou a ta stará vražda baronka má všechno pod palcem!!!
Darebáčci (2000)
Tracey Ullman je boží, bohužel ke konci Woodymu dochází dech...
Let číslo 93 (2006)
i když víš.....až do konce doufáš!!!
World Trade Center (2006)
zpomalené záběry, hudba, sirény houkají, husí kůže naskakuje a pak....začnou herci mluvit:( raději si pustím united 93!
Děda, postrach rodiny (2020)
Vyhozený dvě stovky za film kde vito "ukáže" bimbase a mamba se 2x zakření na poldu.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
nikdo neumí mimoně líp než neo;)