Recenze (177)
Sám ve stěně (2009)
Nikdy v živote by ma nikto na toto nenahovoril...chalan si zaslúži neskutočný obdiv. Neuveriteľné.
Nightwish: Showtime, Storytime (2013) (koncert)
Hoci mi Floor zo všetkých troch speváčok sedí najmenej, aj tak je toto podľa môjho názoru druhý najlepší koncert od Nightwish po End of an Era....Anette bola fajn, ale Tarja bola a je pre mňa jednoducho kúzelná :)
S & M: Metallica with Michael Kamen Conducting the San Francisco Symphony Orchestra (1999) (koncert)
Dokonalosť sama.
Konzultant (2013)
Už len samotné herecké obsadenie je špička avšak stále mi tam niečo chýba...3 a 1/2*...ak sa niekedy donútim pozrieť si extended verziu porozmýšľam viac.
Na život a na smrt (2013)
Pekné obsadenie, svižná akcia, krásne headshoty a saltá dole svahom, ktoré boleli aj mňa...hold Navy SEALs sú proste takmer nezničiteľní borci. 3 a 1/2*. Po druhom zhliadnutí hodnotenie možno upravím .
Chceš pěstí? (2013)
Ani sklamanie, ale zase ani žiadne prekvapenie. James McAwoy ma potešil, pretože presne v takýchto rolách mi sedí.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Svižné tempo, akcie požehnane, zopár skutočne vtipných momentov, parádny soundtrack a palec hore za krásnu Tauriel ;) ...Veľkofilm ako sa patrí, avšak svedomie mi nedovolí dať plných 5*, hoci sa mi Smaugova pustatina páčila viac ako Neočakávaná cesta. Možno, ak by som to videl v kine a nie v obývačke na domácom kine, tak by som o tom pouvažoval...každopádne vydarený film, ktorý ma istým spôsobom zahral na duši.PS: finále s drakom čistá krásička :)
Hra na hraně (2013)
Síce to má "iba" 90 minút prišlo mi to ako večnosť...film bez momentu prekvapenia, bez napätia, bez nápadu.
The Tonight Show with Conan O'Brien (2009) (pořad)
Conan je podľa mňa najviac zabávač za veľkou mlákou :)
Odpojit (2012)
Istým spôsobom mi to pripomína oscarovku CRASH. Zaujímavý filmík so zaujímavými príbehmi, ktoré sú navzájom zaujímavo prepojené. Ako "málo" stačí k zničeniu ľudského života pomocou výdobytkov modernej techniky.