Recenze (133)
Labužníci (2013)
To že se tohle děje denně tisícům zvířat nikoho nezajímá, ale jakmile to potká místo nich pár lidí, tak se to hrozně řeší. Zvláštní.
Bandaged (2009)
Proč tak nízké hodnocení? Skvělé herecké výkony a dokonalá atmosféra prostředí, které je chladnější než psí čumák.
Dive (2012)
Luxusní postavička. Až na tu lacinou kérku.
Simonův vesmír (2010)
Výborné herecké výkony, skvělý scénář. Uvítala bych ještě přinejmenším dvacet minut navíc.
Zákon přitažlivosti (2004)
Dobře, co se týče scénáře žádná sláva. Ale Julianne je Julianne.
Behind Closed Doors (2007)
Co toto radši provozovat na lidech...
Padesát odstínů šedi (2015)
Lidi, nekoukejte na to. Horší herce vybrat ani nešlo.
Černý hřebec (1979)
Za ty "koňácké" kraviny hvězda dolu. Každopádně kamera a výkony (kupodivu opravdových) hřebců dokonalé.
S láskou, Rosie (2014)
Nee, to její obočí!
Birdman (2014)
Budu tento snímek brát jako pokus o vtip. Nepovedený.