Recenze (133)
Dům z písku a mlhy (2003)
Materialisti.
Exprés (2003)
Děti dokážou být vážně otravný a je lepší se jich zbavit. Stačí papiňák.
Zlo mezi námi (2003)
Severské drama opět boduje! Velmi emotivní, skvěle natočený film s výbornými hereckými výkony. A co se týče Erika, má plus za pevné nervy. Na jeho místě bych všem nahned vrazila.
Zrůda (2003)
Charlize Theron si Oscara za tuto roli bezpochyby zaslouží! Opravdu perfektní vžití do role. Skvělý scénář a oblíbená písnička od Journey se mi ještě více zaryla pod kůži. Aneb jak kvůli lásce přeskakujeme mrtvoly.
Želary (2003)
Slabý odvar knižní předlohy.
Žena mého muže (2003)
Tak když porovnám tento film s Chloe (2009) tak tento snímek byl pro mě zklamáním. Čekala jsem od něj něco více, když je mnohem lépe hodnocený, ale bohužel, nuda, nuda, nuda a ani charismatické herečky.
Bowling for Columbine (2002)
Co k tomu říct, prostě Amerika a tamější mentalita... Velmi dobře zpracovaný zajímavý dokument a musím se přiznat, i přesto že M.Mansona opravdu nemusím, svou výpovědí má u mě malé bezvýznamné plus.
Padlé ženy (2002)
Pro mě jako ženu těžko stravitelný a velice silný příběh. Herecké výkony byly skvělé, atmosféra filmu a hudba taktéž. Místy jsem příběh naprosto prožívala s postavami a taktéž cítila vztek a bezmoc. A pak že to ženy mají lehčí a v klášteře jsou svatí :-)
Masoví vrazi, Hannibal Lecter - skutečné příběhy (2001)
Něco mi tam chybělo. Snad více podrobností o vrazích samotných, obětech, způsobu jejich konání a podobně. Jinak poměrně zajímavý dokument co se psychologické stránky masových vrahů týče, ale ani tento jejich rozbor mi nepřišel nějak detailní.
Jak to chodí u hrochů (2000) (seriál)
Moje noční můra, když jsem byla dítě.