Recenze (258)
Stranger Things (2016) (seriál)
Devadesátky, co říct víc. :-)
Tohle jsme my (2016) (seriál)
Seriál, který mě svou hloubkou, jemností a laskavostí zcela pohltil.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Takový humor buď milujete nebo jím pohrdáte. Já se nemůžu dočkat dvojky.
Divergence (2014)
Ovšem tady jsem si smlsla, podobně jako u Gattacy. Dynamické od začátku do konce. Téměř. Má to své slabé chvilky, především u konce, jako kdyby režisér nevěděl jak zastavit rozjetý vlak. Ale oproti zdejšímu hodnocení to pro mě bylo nesmírně milé překvapení.
Jedna za všechny (2014)
Pár scén si užijete, ale je jich jako šafránu a ještě musíte bejt úplně v pohodě. Jinak hodně primitivní film o třech pipkách, co se spojí proti svému milenci/ manželovi.
Když v tom jedou ženy (2014) (seriál)
Takovéhle dokumenty podpořím vždycky. Obdivuju ženy, co se svými závislostmi vyšly před televizní obrazovky.
Noe (2014)
Takové obsazení a takový propadák. Přesvědčte se sami.
NON-STOP (2014)
Tentokrát to nezachránila ani krásná Julianne Moore. Jak jsem psala u filmu The delivery man: Liam Neeeson spolu s Vincem Vaugnem pro mě v posledních letech tvoří armádu Záruky špatného filmu. Tři hvězdičky a víc ani prd.
Pořád jsem to já (2014)
Julienne Moore miluju, ale na Oscara bych jí přiřadila jiné role, které má za sebou. Oscarové záležitosti jsou pro mě vůbec záhadou...
Sils Maria (2014)
Jsem pohlcena atmosférou filmu a i po skončení příběhu jsem stále uvnitř.