Recenze (823)
Zjizvená tvář (1983)
mafianska story. treba vidiet
Apokalypsa (1979)
scena s hudbou a pri nalete s vrtulnikmi je revolucna a neuveritelna, nezabudnutelna. ale inak je film rozvlacny a az psycho.
Četa (1986)
uz ziadny film z vietnamu taky nebol. snad este pritvrdit a dat tomu realitu vojaka rayena, ale to by sme uz nerozchodili taky dokonaly film. aj tak mu nic nechyba. kto nebol vo vojne vo vietname...tak si to pustite.
Jumper (2008)
originalne. skvele triky. nemal som dat 4 hviezdy?
Návrat do budoucnosti (1985)
vtedy to bolo celkom zabavne. je to niekde v supliku klasiky. zabudnute.
Casino (1995)
celkom podrobne a presne zfilmovanie skutocnej udalosti (udalostí) v las vegas. spickova kamera, vyprava, herci. toto musis vidiet.
S čerty nejsou žerty (1984)
skvela rozpravka. krasna!!!
Nelítostný souboj (1995)
tento thriller odstaroval snuru filmov, ktore sa chceli prizivit na roznych castiach tohoto majstrovskeho diela. ale zostane navzdy neprekonane. vynikajuca hudba, sceny, action. obrovsky zazitok. TOPmovie!!!
Amadeus (1984)
skutocne krasny film. ale clovek musi dozriet, aby mohol takyto film vysoko ohodnotit. 16 rocny vam tu neda ani jednu hviezdu.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
skvela vyprava. vsetko ok. ale oproti jednotke...