Recenze (202)
Dvojí obvinění (1999)
naprosto předvídatelný průbeh filmu...
Jericho (2006) (seriál)
Hodně zajímavý a neobvyklý nápad, bohužel některé díly jsou slabší a někde je i děj dost pomalý. Ale vcelku dobrá atmosféra apokalypsy a když nastává boj o přežití seriál dost zvedá.
Výkřik z kamene (1991)
Film z horolezeckého prostředí, který mohl být natočený o mnoho lépe. Celkem silný námět by si to zasloužil...
Řím (2005) (seriál)
po první serii, dávám 4*. konec serie dost nadprůměrný, oproti tomu se podle mě trošku pomaleji rozjížděl. celkově ale hodně slušně povedený seriál
Vymítač ďábla (1973)
Předem, není to horror, je to spíš drsný film, který po tolika letech působí stále hodně syrovým a drsným dojmem, některé scény jsou nechutné, ale scény s vymítáním a závěrečné finále stojí za to. seděl sem a ani jsem nedutal...
Choking Hazard (2004)
Pár geniálních scének, skvělý jehovista Izzy...
Swingtime (2007) (TV film)
Tv film o praktikách STB, silný příběh, výborní herci - příjemné překvapení nedělního večera
Apokalypsa (1979)
poprvé jsem dal 3*, zhruba po týdnu, kdy se mě peklo a atmosféra řeky pořád vracela dávám 4*... co bude za další týden?
Akta X (1993) (seriál)
První dvě serie za 5*, pak už to bylo slabší, až sem přestal sledovat... celkově 4*
Světlo ve tmě (2006)
Přidal bych se k tomu, že tento film je podhodnocený. Výborná a krásná Demi, celkem slušná zápletka, párkrát i lekačka... Podle zdejšího hodnocení sem čekal něco o dost horšího...