Recenze (88)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dobrej seriál.Vlastně si ani nepamatuju lepší :D A ta propracovanost postav,spletitost příběhů...
Marley a já (2008)
Lásko já vidím svůj dech :D
Strážci - Watchmen (2009)
Jeden z nejinteligentnějších filmů co znám.
Dnes neumírej (2002)
Nejlepší bondovka vůbec
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Dej fem ten fek !
Gladiátor (2000)
Já se pomstím,teď nebo v příštím životě.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Tak to bylo šílený :D ..ale bavilo mě to
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
některý věci se mi líbili že to popsat nejde a některý mě ve filmu zase spíš otravovaly ale 5 musim dát ..už za ty stromečky :D
Top Gear 2010 (2002) (pořad)
Nic vtipnějšího nehledejte :D
Hellboy Animated: Blood and Iron (2007) (TV film)
Hellboy zaperlil....Říkej mi liz...a mě Abe .......a mě říkej jen to co je důležité :D :D :D