Oblíbené filmy (10)
Gia (1998)
Jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů, Angelina tady hraje naprosto výborně, věřila jsem jí každé slovo a každé gesto. Nádherný film o tom, jak je krása a sláva pomíjivá. Příběh osamocení, lásky a závislosti (ať už na lidech nebo na drogách) bohužel s hrozným koncem!
Candy (2006)
Příběh o lásce dvou na drogách závislých lidí, ničím nepřekvapuje, ale díky jedné jediné scény mi zůstal a zůstane v srdci ještě hodně dlouho. Herecké výkony perfektní!
Hranice života (2005)
Správný psychofilm, který v hlavě zůstane minimálně ještě týden po zhlédnutí.