Poslední recenze (6)
Reminiscence (2021)
Možná, kdyby se z tohohle díla udělala dvě, aby to nebylo celé takové... letem světěm? Myšlenka parádní, fimové provedení se mi líbilo, Hugh je Hugh, zrzka to zvládla taky dobře, ostatní postavy nebyly úplně uvěřitelný.. Proč si dá někdo práci s tím, aby počítačově odstranil člověku nohy na pár sekund začátku filmu a potom mu za to nestojí přidat pár let černošce jinak, než že jí daj šedivý vlasy? 4* za to, jak to pěkne Hugh zahrál a jak dobře pořád vypadá :P
Moje učitelka chobotnice (2020)
Pro mě zatím jediný zvířecí dokument, který si zapamatuji ještě na dlouhou dobu. Viděla jsem ho před půl rokem a stále mě píchne u srdce, když si na chobotničku vzpomenu. Ano, dokonalý heartbreaker. Díky, za možnost sžít se s tvorem, který je mi jinak velmi vzdálený...
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Dát tak nízké hodnocení mě neskutečně mrzí. X-men jsou moje srdeční záležitost a od doby, co je tam James McAvoy, ještě o to více. Tohle bylo ale zklamání. Hlavní "hrdinka" neskutečně nedůvěryhodná a nesympatická. Divák si k ní nemůže udělat žádný vztah a už by ji najednou měl litovat. POZOR SPOILER: Mystique jsem nikdy neměla moc v oblibě, ale na to, že s námi byla ve všech dílech, zemřela dost divným a nedůstojným způsobem, kdy její nevlastní bratr skoro ani nezaplakal... Záporáci jsou jako z Béčkového díla z 90. let a bohužel to nezachránili ani James a Michael. Toto dílo by bylo lepší nevidět.