Recenze (25)
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Moc pěkný seriál, člověk u toho nemusí ani moc přemýšlet.. Taková oddechovka. Škoda jen, že ten nemá intro.. Ovšem na druhou stranu musím pochválit závěrečnou znělku, tak je přímo pohádková.
Black Books (2000) (seriál)
Další důkaz, že britům se v humoru a sitcomům nemůže nikdo jiný rovnat.
Návrat do budoucnosti (1985)
Velmi povedená komedie se sci-fi prvky. Tenhle film bych dokázala sledovat do zblbnutí a nikdy neomrzí :) Škoda, že jde dát pouze pět hvězdiček, ráda bych totiž přihodila jednu další za praštěného doktora :)
Otravný pomeranč (2009) (seriál)
Neuvěřitelně vtipná pakárna :D
Show Catherine Tateové (2004) (seriál)
Catharine je prostě dokonalá. Co ona všechno nedokáže vymyslet :D
Grinch (2000)
Nechápu tak nízké hodnocení, Grinch byl jeden z mých nejoblíbenějších dětských filmů. Byla to jedna z věcí, na které jsem se v období Vánoc těšila nejvíce.
Mumínci (1990) (seriál)
Další z animovaných pohádek, které mi v dětství naháněli strach.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
I'm not insane, my mother had me tested.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Naprosto kouzelný sci-fi film v "pohádkovém kabátě" od Spielberga. Co naplat, on to s mimozemšťany prostě umí :)
127 hodin (2010)
Silný filmový zážitek. I přes to, že bylo zřejmé, že vše relativně dobře dopadne, místy jsem si říkala, že nebude trvat dlouho a on tam umře. Nemám k tomu co dodat, za mě 5*.