Recenze (238)
Legendy zítřka - Bishop's Gambit (2021) (epizoda)
Díl celkem o ničem, ale ten cliffhanger na konci!!! Jsem zvědavý!
Živí mrtví: Počátek konce - USS Pennsylvania (2021) (epizoda)
Hodně zajímavá epizoda, jsem rád že jsme viděli konečně něco nového.
Falcon a Winter Soldier - Celý svět se dívá (2021) (epizoda)
The whole world is watching!
Riverdale - Kapitola 80: Očistec (2021) (epizoda)
Doufám, že to nějak tvůrci neposerou, tohle vypadá hodně zajímavě, jako bych koukal na úplně jinej seriál. Doufám že Toni se dočká konečně pořádného příběhu, její postavu mám rád a mrzí mě, že je taková nevyužitá.
Ledová archa - Příběh dvou lokomotiv (2021) (epizoda)
Sean Bean je neskutečnej.
Lucifer - Anděl ze San Bernardina (2018) (epizoda)
Nespící Lucifer mě fakt bavil.
To (2017)
Konečně adaptace kterou si King doopravdy zasloužil!!!
Mladí rebelové (2008)
Slušný film, ale z toho konce se dalo vytěžit mnohem víc. My queers jsme naštvaní.
Insidious 2 (2013)
Nedokážu říci, jestli to bylo slabší nebo lepší než první díl. Já jenom vím, že jsem byl zase zaříznutý v křesle od začátku do konce a zase jsem se bál jako malé dítě. Lekačky fungovaly, i když byly lehce ohrané z jedničky. James Wan nám opět dokazuje, že je to frajer. Jestli bude opravdu trojka, mrzí mě, že už to nebude Wan, kdo nám naservíruje pořádnou dávku Insidious. Aby se ze trojky nestal velkej shit.
Austin a Ally (2011) (seriál)
Na tenhle seriál jsem přišel hned po jeho uvedení díky hlavnímu herci, Rossu Lynchovi a jeho úžasným písničkám.Ani jsem nevěděl, že je to od Disney Channelu, takže jsem shlédl celou první sérii. A strašně mě mrzelo, že se to u nás nevysílá. A to se konečně změnilo. Česká premiéra bude 11. května 2013.