Recenze (8)
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Po druhe serii pridavam hvezdu
Buchty a klobásy (2016)
Druhej Zoolander vlastne asi neni az tak spatnej
Zoolander No. 2 (2016)
Prvni Zoolander je pro me jedna z nejlepsich komedii vsech dob, vseobecne se mi vice ci mene libi vsechny "Stillerovky" ale tohle, to je totalni ubohost, u ktere jsem cely film premahal nutkani utect z kina. K memu prekvapeni u vyhocdu po konci projekce necekal nikdo, kdo by nabizel vraceni penez za listek. Tenhle kousek se da smele srovnavat s filmama od Trosky.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Guilty pleasure od the year
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
"Menších" pět hvězdiček, než má LoTR, nicméně pořád pět (možná spíš čtyři a půl)
Griffinovi (1999) (seriál)
V případě tohohle seriálu musím naprosto souhlasit s názorem Erica Cartmana - Je to hloupej seriál náhodně poskladanej z na sebe navzájem nenavazujících vtipů. PS: Fakt bych věřil, že scénář chystá několik kapustňáků.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Pro me zklamani roku. Dve davam jen proto, ze jsou to akta x.
Resident Evil: Zánik (2007)
Dve hvezdicky za film jako takovy a jedna hvezdicka za krev. :)