Recenze (11)
Akuei to Gaččinpo (2004) (seriál)
Když nic, musím tomuto anime uznat originální zápletku:D viděla jsem pár dílů kdysi dávno a docela mě to i bavilo, opening 5* 😁
Cross Road (2014)
Makoto je bůh, Cross Road je vizuální poezie, už aby vytvořil něco dalšího, snad i delšího...
Až vyjde měsíc (2012)
Co? Komedie?? .....CO??? Jeden z nejhorších a nejtrapnějších filmů, co jsem viděla. A že jsem viděla hodně špatných filmů... :-(
Dovolená za trest (2014)
Slabší průměr, Blended je něco jako Zkus mě rozesmát s o něco protivnější budoucí partnerkou blbce Sandlera, nejzábavnější na filmu je Terry Crews, který se úplně zbláznil a je to boží.
Čihajafuru - Season 2 (2013) (série)
Dvojka je jednoznačně lepší, protože konečně někdo něco vyhrál, na což jsme se celou první sérii tak těšili a nedočkali se toho. I když já jsem taky malinko (no dobře, hodně) doufala, že se nějak vyvrbí vztah Chihayi a Araty ( ehm, dobře, nebo Taichiho), ale toho se třeba dočkáme v té Ově, že.
Čihajafuru (2011) (seriál)
Pravda, díly se začínají víc a víc táhnout a já se jen těšila a těšila na nějaký hezký závěr, a ani ten mě nenadchnul... ale i tak je to super kouzelné anime a karuto mě úplně nadchlo, ty básně jsou prostě taaak...... ach, nebe.
Navždy spolu (2012)
Člověk si chce občas pustit pořádnou romantickou slaďárnu. A tohle tak opravdu vypadalo! Bohužel debilnější dvě hlavní postavy bych si ani neuměla představit, na tom filmu není nic romantického, je to přehlídka trapných momentů.
Šigacu wa kimi no uso (2014) (seriál)
Krásné anime, skvělá podívaná... jen je tu cosi... Arima, Arata...chvílemi mě napadá, nedívám-li se na nějaké vylepšené Chihayafuru?
Velkej biják (2007)
Haha, to byl srandovní film
Digimon (1999) (seriál)
Pamatuji si, že jsem měla v dětství z tohoto seriálu ty nejlepší dojmy, mnohem lepší než z Disneyovek, českých blbostí a kdo ví co ještě tehdy hrálo.