Recenze (7)
Suburra (2015)
do prdele co to bylo, 82% a já zabil přes dvě hodiny života- Vůbec to nedávalo smysl, herci o ničem, k nikomu si tam nevytvoříte vztah, prostě sračka
Mise nový domov (2016) (pořad)
Bohužel za Pergnerovou odpad
Extrémní případy (2012) (pořad)
geniální komedie, jak se hodinu hádají rómové, to nemá chybu
Gravitace (2013)
ne, tohle se nepovedlo, Sandra zvládne vše a já jí to nevěřil, emočně plochý film
Interstellar (2014)
Nejlepsi Nolan, pocatek byl zacatek neskutecny jizdy s divakem. Film ma obrovskou silu v emocich, kdy je clovek tak maly a v porovnani s vesmirem. Parada, pro me film roku a dalsi milnik kinematografie
X Factor (2014) (pořad)
fuck that shit! hrozný, na to se nedá koukat, porota bez charisma, zpěv k hovnu, never more
Já, Frankenstein (2014)
jo, bylo to dobrý. Byl jsem na tom v IMAXu což dodalo šťávu na očních a sluchových orgánech. Někdo kritizoval masky, dejme tomu, s démony si mohli vyhrát více, ale chrliči mě mile překvapili. Akce bylo dost, Eckhart to zahrál slušně, takže jsem spokojený.