Recenze (44)
Zrodila se hvězda (2018)
Nemám slov! Nádhera!
Zbrusu Nový zákon (2015)
No.. příště už rozhodně ne. Bohužel jsem se zasmála všeho všudy 2x.
Padesát odstínů šedi (2015)
Já to miluji :)
Padesát odstínů černé (2016)
Trošku jsem se zasmála. Ale nechápu, proč tohle někdo točil.
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
TOP TOP TOP! Tim Burton je prostě miláček, který to umí. Neviděla jsem Sirotčinec naposledy a již teď se těším na pokračování.
Tajný život mazlíčků (2016)
Očekávání veliké. Dnes už mi to hlava ani nebere. Škoda. Nezanechalo to ani vzpomínku.
Zhasni a zemřeš (2016)
Prezentovalo se to jako nejlepší horor za poslední léta. Proboha proč? Totální propadák.
Lovec: Zimní válka (2016)
Pár scén mě bavilo, závěrečná byla super, ale to je tak vše. Chápu proč Kirsten neřijala další natáčení. Je mi smutno z toho, že to takhle do*rali.
Lída Baarová (2016)
Já nerozumím tomu, proč se to nelíbí. Film jsem viděla už po 5té a klidně ho uvidím znova. Ač jsou některé části jaksi divné, rozhodně mi to dalo to co mělo.
Hledá se Dory (2016)
Kdo by je nemiloval?? Tenhle příběh navždy zůstane opravdu hodně oblíbený. A poznat druhou stranu bylo potřeba. Mušličková cesta byla přenádherná.